2014. július 6., vasárnap

"Rövid" bevezető

~Üdvözlök minden Potterhead-et a blogomon!~

Örülök, hogy idetaláltál. :)
Mielőtt még lázasan belefognék a komoly,
 varázslatos témák taglalásába...
Engedelmetekkel, írok egy rövid bevezetőt.

Nos igen, én rövidre tervezem, de magamat ismerve, nem lesz az... főleg nem akkor, ha Harry Potter-ről van szó. Ebben az esetben rengeteget fogok írni, így hát előzőlegesen is elnézéseteket kérem.

Rengeteg Harry Potter-es Fan blog kering a világhálón, de én figyelemre se méltatva ezt a tényt, létre hoztam a sajátomat :) Úgy gondolom, hogy magam is meg kell próbálkoznom a blogírással, tekintve azt, hogy írónak készülök. Kezdésképpen, valami olyanról kell írnom, ami érdekel... 

...és mi más érdekelhetne jobban engem, mint Harry Potter?

Így hát igenis, bemutatom nektek a 6789. HP Fan blogot.. fogadjátok hát kitörő tapssal és öröm ujjongással. Köszönöm, köszönöm. :)

Ezen a blogon sok mindennel találkozhattok majd, mindennel, ami összefügg Harry Potter-rel. Folyamatosan próbálom nektek hozni majd a legújabb cikkeket, képeket, híreket, és persze sokszor visszatérünk majd atz olyan original HP témákhoz, mint a patrónusok, vagy a varázsigék. Teszteket és kvízeket is hozok majd nektek, mint sajátot, mint már létezőt. Remélem tetszeni fognak a bejegyzéseim...

...ez esetben várom a kommenteket :) 

Ha esetleg valami negatívumot szeretnél hozzászólni, akkor kérlek ne tedd. Ha esetleg helyesírási vagy sajtói hibát fedeznél fel, akkor nyugodtan szólj, de nem vagyok kíváncsi az olyan megnyilvánulásokra, hogy: "Hú, ez aztán nagyon tré bejegyzés, semmi értelme!" Ha nem tetszik valami, akkor teljességgel nyugodtan ellehet hagyni a blogomat. Azért hoztam létre, hogy másoknak örömet szerezzek vele, esetleg segítsége nyújtsak (a legfrissebb HP hírek mindig segítenek...), illetve, hogy gyakoroljam az aktív írást. Nem azért, hogy azt hallgassam, hogy mennyire unalmas dolgokat posztolok. Ha tényleg, komolyan, valóban egy igazi Potterhead vagy, akkor nem fogod unalmasnak találni a blogom...
 Megértéseteket köszönöm :)

A blog neve magától értetődően Harry Potter. A címe viszont szharrypotter. Itt a Harry Potter gondolom érthető... az sz betű talán nem. Ez mindjárt kiderül... :)


10 Tény rólam, a blog vezetőjéről:
1. Szávának hívnak, de legtöbbször Száva Potter-nek hívatom magam. Őrülten hangzik, nem de? :D
2. A szemem kék, és kettő van. Kissé rosszul látok-> szemüvegem van, lila. Igazából, a rossz látást örököltem apukámtól, akinek... hoppá, szintén kék a szeme! :) De igazából nem zavar, mert saját bevallásom szerint hülyén nézek ki szemüveg nélkül (talán azért, mert már megszoktam, de nem tudom...), és legalább ebben azonosulni tudok Harry-vel :)
3. A végletekig nagy fan vagyok. Mióta 11 évesen elkezdtem olvasni az első kötetet, azóta a varázs világ rabja vagyok. Már eljutottam az orlandoi Harry Potter parkba is, ás őszintén, imádtam... életem legboldogabb pillanata volt, mikor beléptem a Roxfort kapuján :') A következő álmom, hogy újra eljussak oda, hiszen, most megújultan vár minden érdeklődőt a július 8-án nyitó, bővített, lélegzet elállító HP park! (Később hozok róla bővebb információt, cikkeket, képeket.) Egyszer Angliába is ki kell jutni, megnézni a stúdiót... de per pillanat csak Amerikára gyűjtök... :D 
4. Orlandóból rengeteg Harry Potter-es ereklyét hoztam haza, amiért mondanom sem kell, vaskos árat fizettem... De természetesen megérte minden centjét az az eredeti Warner Bros varázspálca (pontos, filmbeli másolat, teljesen olyan, mint amilyen Harry-nek is van/volt), 
The Wizarding 
World of 
Harry Potter 
Universal 
Orlando
feliratú, fekete póló, rajta pluszban néhány varázslatos állat/lény... lila cukorpenna, Bagoly Berti féle minden ízű drazsé (különleges csomagolásban...), arany, Roxfort címeres kulcstartó, gyönyörű képeslapok, és persze az a sok sok felejthetetlen, bámulatos emlék... :) Majd erről is mesélek, de csak később.
5. J.K. Rowling a példaképem. amint már mondtam, én is író szeretnék lenni, és erre Rowling hatására jöttem rá, pontosabban, Harry Potter olvasás közben. Egyszer én is szeretnék egy olyan csodálatos, példátlan, és gyönyörű világot teremteni, mint ahogy ő tette. Számomra, egyáltalán nem túlzás az a kijelents, hogy az írónő az igazi boszorkány, aki Harry Potter történetével megváltotta a világot :) Sok gyerek neki köszönhetően talált rá az olvasás örömére. A kétezres évek elején mindenki tűkön ülve várta az új részeket... Harry Potter örök. Az első rész 1998-ban jelent meg, és míg így, 2014-ben is számtalan rajongója van a sorozatnak.  
"Minden 30. másodperben valaki elölről kezdi olvasni a Harry Potter valamelyik részét! "
Én most olvasom harmadszorra, a negyedik kötetnél tartok ;) Mióta megismertem Harry-t és barátait, azóta konkrétan nem tudom letenni a könyveket :) J.K. Rowling tanított meg rá, hogy egy könyvet is lehet "ennyire" imádni, szeretni. Harry Potter előtt is szerettem olvasni, de annyira, mint mikor olvasni kezdtem, soha. 
6. Kedvenc szereplőim: Harry, Hermione, Luna. Harry, akit imádok, Hermione, aki lenni szeretnék, és Luna, akinek most képzelem magam. 
7. A kedvenc állatom a bagoly, bár igazából szinte minden állatot szeretek, és óriási állatvédő vagyok. Úgy hiszem, hogy a patrónusom is bagoly lenne.
8.  A kedvenc varázsigéim:
~ Stupor - Kábító átok
~ Lumus - Fényt gyújt a varázs pálca végén
~ Vingardium Leviosa - Lebegtető bűbáj
~ Petrificus Totalus - Sóbálvány átok
~ Expecto Patronum - "Védelmezőt várok!", patrónus bűbáj
~ Exmemorian  - Felejtés átok
9. Nagyon különálló szeméyliség vagyok, értsd úgy, hogy soha nem állok be a sorba. Emiatt sokan nem is nagyon kedvelnek, de nem is zavar. Nekem elég az a pár barát, akik vannak nekem :)
10. Hiszek a varázsvilágban, mert benne élek. Örökké hinni fogok, mert soha nem akarom elhagyni :)

Azt hiszem, elérkeztünk a bevezető végére. Remélem, megtetszett, amit hallottál, és vissza szándékozol látogatni az oldalra :) Nemsokára rengeteg bejegyzés vár majd a lelkes Potterhead-ekre. Próbálok majd minél izgalmasabb, érdekesebb, klasszabb bejegyzéseket közzétenni, remélem meglesztek elégedve :) 
Addig is, viszlát, visszavárlak, Merlin legyen veled! 


U.I.: Az oldal kinézete átmeneti, nem szándékozom véglegesen így hagyni, de most még meg vagyok vele elégedve :) Folyamatosan próbálom szerkesztgetni, szépíteni a sablont, de egyenlőre itt tartok, egyenlőre megteszi.
Ne a sablonja alapján ítéld meg a blogot,
 pont úgy, ahogy nem a borítója alapján ítéled meg a könyvet!
U.U.I.: Remélem rájöttél, hogy a blog címében azért van egy sz betű, mert Szávának hívnak :) 

Száva Potter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése