2014. július 9., szerda

A legklasszabb HP tetkók :)

Sok fiatalabb Harry Potter rajongó álmodozik arról, 
hogy egyszer egy sokat mondó jelet, idézetet, vagy képet varrat magára.
Összegyűjtöttem nektek a legütősebb HP tetkókat,
melyekből néhányat én is elfogadnék! :)

Repülő, halálereklyés kulcs, alatta 9 3/4 felirat.
Szerintem nagyon ötletes.


Halálereklye jel (másodszor)
és egy Dumdledore-féle bölcsesség:
"A pallérozott elme számára a halál nem más, mint egy új kaland kezdete."


Egy idézet és egy villám. Csini :) 


Egy idézet a 6. részből :)
Gyönyörű!

Egy dementor... nem tudom menyire jó
az illetőnek, ha örökké hideget és boldogtalanságot érez,
de a kidolgozással nincsenek bajok ;)

Egy szép bagoly... hogy mindig kéznél legyen,
ha üzenni akarsz valakinek :D

Mugle :)

Egy csini halálereklye jel és az örökös Always
felirat... elfogadnám :)

Aki valami igazán színesre vágyik... annak itt van
Fawkes és Hedvig :)

Csak is sötét varázslóknak!

Így Harry mindig veled lesz :)

Személyes kedvenc...
Always megint :D

Lefegyverző bűbáj :)
Hatásos.

A szarvas és az őzsuta.
Az Expexto Patronum nagyon nehéz varázslat, de megéri megtanulni.
Gyönyörű tetovállás, bár én nem a lábamra varrattam volna...

Cikesz, villám, All was well :)

Always és halálereklye jel.
Másik nagy kedvencem :)

A Teszlek süveg.
Nagyon egyedi és ötletes :)

Megint csak egy halálereklye jel, de ezúttal egy cikesz is feltűnik.
Szerintem nagyon klassz :)

Nem kell tovább várnod a Roxforti leveledre... :D

És az utolsó...  egy gyönyörű felirat :)
Always szárnyacsákkal^^

Ha tetszettek a képek, esetleg szeretnél még, kommentelj!
Száva Potter




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése