2014. július 9., szerda

Egy patrónus teszt és egy nagy HP kvíz

Ebben a bejegyzésemben két linket osztok meg veled.
Egy tesztet és egy kvízt.

1. Mi a patrónusod?
Ha már régóta kíváncsi vagy erre a kérdésre, bátran csináld meg a tesztet!
Válaszolj az egyszerű, felelet választós, (többségében) Harry Potter-rel kapcsolatos kérdésekre!
Nézzük, neked milyen állat jön ki válasz gyanánt!
Az én patrónusom Bagoly :) És a tied?

Egy kis segítség,
Ha nem vagy annyira képben az összes varázsszóval,
nem fújod betéve a bűbájtankönyved, akkor jobb ha tudod:
Expeliarmus - Capitulatus - Lefegyverző bűbáj
Accio - Invito - Begyűjtő bűbáj
Stupefy - Stupor - Kábító átok
Reducto - Taroló átok
Wingardium Leviosa - Vingardium Leviosa - Lebegtető bűbáj
Sectumsempra - Kaszaboló átok
Protego - Pajzsbűbáj
Piertotum Locomotor - Életre keltő bűbáj
(Páncélokat, szobrokat kelt életre, nem holtakat!)
Lumos - Világító varázsige
 
 2. 20 kérdés a Harry Potterről – Te hányra tudod a választ?
Milyen magja van a pálcák urának?
Mikor tekinthetők kifejletnek a mandragórák?
Milyen színű Lily Potter szeme?
Ezek, és még 17 hasonló kérdésre kell tudnod a választ ebben a kvízben!
Egy igazi Potterhead-nek ez egy kis semmiség...
Én 20/20 választ tudtam :) És te?


Kommentbe a patrónusodat, és hogy 20/? :)
Kíváncsi vagyok az eredményetekre!
Száva Potter


47 megjegyzés:

  1. Macska és 12/20
    Gondolom hozzájárul ehhez hogy én nem olvastam a könyveket. :,D

    VálaszTörlés
  2. Macska és 12/20
    Gondolom hozzájárul ehhez hogy én nem olvastam a könyveket. :,D

    VálaszTörlés
  3. Patrónusom:Kutya
    Pontszámom:9/20

    VálaszTörlés
  4. Patrónusom:Kutya
    Pontszámom:9/20

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A Patrónus a Tigris és kvzből 20/20 tdutam az olvastam könybe a herry potter mind a 7 részét

    VálaszTörlés
  7. patrónusom:kutya válaszok:20/20

    VálaszTörlés
  8. Patrónus: Dementor
    ontszám 20/20 :)

    VálaszTörlés
  9. Bocsi h 2x adtam meg. Am. én még csak a 4-et olvasom

    VálaszTörlés
  10. Teknős
    11/20 de én sem olvastam a könyvet!😉

    VálaszTörlés